Nu esti singurul

joi, 25 noiembrie 2010

Love

Dragostea o intalnesti in cantece,
            o gasesti si-n poezii
            scrisa pe hartii
            asa, ca sa stii
                       
                       
            dragostea mea e in mine
            si toti ar putea-o avea
            daca ar vrea
            dar nu
           
            Dragostea e ca o tigara,/
            la inceput o flacara./
            Si toata lume-i fericita/
            si tu zambesti ,/
            simtind ce de demult tanjeai./
            Dar timpul trece/
            usor, usor ea arde/
            si fum, si scrum /
            ea-n urma lasa/
            Si la sfarsit ramasite./
            Un chistoc de care nimanui nu-i pasa,/
            Un fum in vant si o gaura-n piept/
            Si acum te-ntrebi daca a fost intelept.


            dragoste sau iubire
            cu ce-s dator eu tie
            ce ti-am facut
            sau ce ti-am cerut
           
            de nu ai vrut
            sau n-ai putut
            de a dezlega   
            viata mea
           



           
            pamantul are nevoie de soare
            eu am nevoie de tine
            pamantul are nevoie de ploaie
            eu am nevoie de tine

           
            multi au nevoie de multe
            eu am nevoie de tine
            si tine minte bine
            am nevoie de tine
           
            singura suflare departe tine
            vine greu si doare
            dar oare sufletul moare
            fara lumina si culoare

            caci fara tine
            nu mi-e bine si tine
            minte ca eu cu tine
            ne-e bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu