Nu esti singurul

joi, 25 noiembrie 2010

Inima rece

Sufletul mi-e pustiu.
E gol, pustiu si rece,
Caci nimeni nu mai e acolo,
Si un ecou surd bantuie


Am facut curat, aruncand ultimii carbuni
Ramasi de la focul ce nu de mult ma mistuia
Ramasi de la caldura de vara trecuta
Ramasi de la o vara placuta

Si acum e frig, si rece si
Sloi e inima mea si caldura ar vrea
Caci racoarea e mare, si strange si tare
Si parca ma doare

Si acum as vrea sa simt
Calda durere ce-a mistuit
O vara intreaga
Inima mea Draga

Si iarna vine tiptil
Si nu am cui spune draga
Si nu am o inima calda
La care sa tin...

Dar capul e ridicat, lacrimile nu s-au uscat
Si nu s-au uscat caci nu au curs niciodata
Caci durerea a fost sigilata cu sapte peceti de aur
Ca nimeni sa nu o vada

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu