Nu esti singurul

vineri, 26 noiembrie 2010

Eu, mie, îmi

Viata mi-ai dat cand mort eu eram
Iubire mi-ai dat cand ura stiam
Si astazi sunt bun, pentru
Ca sufletului tau ma supun

Ziua si noapte nu aveau valoare
cand viata nu era ingrijoratoare
cand iubirea era in departare
mai departe de tot, mai departe de zare

iubirea poate desparti munti
si uni maluri si sa faca valuri
asa cum pot face toate
asa tu m-ai adus aproape

De nimeni si nimic nu-mi pasa
dar viata nu te lasa
si cand vrea sa-ti dea o palma
atunci ea dragoste adauga
Si mesteca si-nvarte
pana uit de tot si toate
Si cand te vroiam aproape
ea brusc ne desparte


dar ea nu se pune cu mine
caci eu stiu mai bine
caci e scris in stele
dragostele mele


si nu-mi pasa de ea si de nimeni
imi pasa doar de mine
si nu te-ntrista
ca ce-i al meu e si a ta
eu tin doar la mine
dar tu faci parte din mine
si cum tin la mine
tin si la tine


si zice lumea ce-o vrea
tu esti dragostea mea
sufletul meu pereche
o dragoste ce mereu e veche


SI cei ce nu vor
nu ii omor
ii pun sa priveasca si
sa se indragosteasca


de tine daca-ar vrea
dar e-o lume intreaga
din care s-aleaga

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu